lördag 23 augusti 2008

Smyckestillverkning och god mat

Idag har det varit en lugn och härlig dag. Har gjort två par smycken. Ena är ett par örhängen i guld med bruna swarovskis. Det andra är ett armband i en otroligt vacker turkos färg och också det gjort i swarovskis. Bilden nedan får tyvärr inte fram den fantastiska färgen. Imorgon hoppas jag att det blir av att förverkliga några av mina smyckesideér och att det blir så bra som i tanken. Jag var så inne i mina smycken idag och allt material så det blev en sen middag. Men tillslut blev det potatisgratäng med halloumipanerade kycklingschnitzlar och med frästa haricot verts, röd paprika och vitlök. Det var värt att vänta på kan jag bara säga. Otroligt gott! Nu ska jag ta och sätta igång en dvd film men vi får se vad det blir för nån. Har 3 st att välja på.

Inga kommentarer: