söndag 5 april 2009

Vååår!

Åh, vilket underbart väder vi hade igår. Strålande solsken och himmelen var alldeles blå och inte ett moln så långt ögat kunde nå.
I fredags var det pub på jobbet och jag hade tänkt att stanna en timma ungefär men jag åkte kvart i elva och var hemma strax efter tolv. Som tur var så mådde jag prima igår och kände inte av fredagsdryckerna :) Min vän Matilda hörde av sig igår och frågade om jag ville ses på stan för en lunch i det fina vädret och det var precis det jag ville. Vi gick i några butiker innan vi hamna på café Tratten och på deras innergård där solen sken för fullt. Det var helt underbart att sitta i kofta och linne med solglasögonen på och njuta av en god sallad.
Sen passa jag på att gå i några fler butiker och jag kom hem med ett par vita vårskor.
När jag vakna imorse så var det inte lika trevligt väder ute. Det hade regnat och det har varit molnigt och mulet hela dagen. Men då har man kunnat fixa lite hemma.
Jag har kanske ett projekt på gång. Har inte bestämt mig än och det beror på om jag kan få till något. Jag är hemlighetsfull och vill inte riktigt avslöja vad det är men kan avslöja att det har med bröstcancerföreningarna och rosa bandet att göra. Jag måste bestämma mig under april månad men det krävs lite från min sida och jag vet inte om jag klarar utmaningen. Nä, ska inte avslöja mer nu :) Nyfikna?

Inga kommentarer: