måndag 30 mars 2009

Spikmatta


Jag har blivit med spikmatta! Jag har testat ett par gånger hos mamma som införskaffade sig en för ett par månader sen. När man lägger sig ner på den så är det en brännande känsla och efter ett tag känner man att det avtar och en härlig värme sprider sig i kroppen. Men försök absolut inte att ändra ställning när du redan har lagt dig, jag har försökt och jag säger bara AAAJ! Ta det nästa gång istället. Mattan har 6000 vassa piggar. Dessa mattor finns i grönt (lugn och harmoni) och i orange (energi, tillfredställelse och värme). Tyvärr så blev jag förkyld när jag införskaffade mig mattan så jag har inte vågat legat på den på ett tag ifall det sätter igång förkylningen i kroppen. Får vänta tills jag blir frisk först. Sen hoppas jag att min rygg kommer må bra av detta. Jag har bara hört positivt från alla som har dessa mattor. Läs mer på www.shaktimattan.se
Vågar ni testa? :)

Inga kommentarer: