söndag 15 mars 2009

Veckan

Denna vecka som har gått har jag haft nåt för mig varje dag. I måndags var jag på body pump och kom hem strax efter halv nio. Tisdags var jag ute och åt middag med min vän Matilda och kom hem vid tio. Onsdagen var det core på gymmet och var hemma sent, torsdag var det vinprovning i Stockholm och det var väldigt trevligt och gott. Även där kom jag hem sent. I fredags var jag helt slut och på eftermiddagen körde jag body pump och på kvällen hade jag ingen ork alls. Igår lördag hade jag min morbror och hans familj på 3-rätters middag (blommorna ovan fick jag från dem). Idag har jag det så lugnt och skönt. Har inget inplanerat idag utan ska bara vara och ha det så skönt.
Det är kul att ha saker inbokade men ibland kan det bli lite för mycket om man inte får en kväll hemma och bara vara.
Förra söndagen hade jag öppet hus för mina smycken så jag har fått lite beställningar som ska ta och göras.
Jag vet att jag är dålig på att uppdatera denna blogg men jag orkar/hinner inte alltid.
Såg ni förresten melodifestivalen igår? Vann rätt låt tycker ni eller vem tyckte ni skulle ha vunnit? Jag tycker absolut att rätt låt vann. Jag gillar den jättemycket. Den är speciell och man kommer ihåg den. Min fasa var om Caroline skulle ha vunnit med "Snälla, snälla". Den hör inte alls hemma i melodifestivalen. Vad hade Europa tänkt om Sverige om den gick vidare?

Inga kommentarer: