torsdag 5 mars 2009

Träning, bio, indiskt och städning

Så skönt att äntligen vara hemma en hel kväll. I måndags var jag på Body Pump och kom hem rätt sent. I tisdags var en vän och jag på bio och såg "Män som hatar kvinnor". Den hade sina jobbiga scener men i sin helhet var filmen väldigt bra. Kan lätt se om den. Rekommenderar den. Så nu är vi inne på vad vi ska se nästa gång vi går på bio. Just nu funderar vi på "Slumdog millionaire" som vann 11 oscars. Har hört att den är jättebra och när jag läser om den så låter den väldigt spännande. Vi får se vad det blir.
Igår träffa jag en vän och vi hade planerat ett långt tag att vi skulle gå och äta soppa på Sibiriens Soppkök men när vi kommer dit så är alla bord reserverade. Usch va besviken man blir då. Men vi hamna istället på en indisk restaurang och det var också väldigt gott.
Ikväll ska jag ta och städa och plocka undan lite hemma. Jag har öppet hus på söndag för mina smycken så är ni intresserade så är det bara att dyka upp mellan 13-16. Jag bjuder på fika. Det är internationella kvinnodagen på söndag så vad är mer kvinnligt än smycken :)
Imorrn är det fredag och det är så skönt. Men vart tar tiden vägen?

Inga kommentarer: