måndag 8 juni 2009

Grattis till mig :)


Idag fyller jag hela 29 år! Tiden går fort men inte gör det mig något. Än! Hehe, vi får väl se när jag tycker tvärtom. Kommer väl som ett brev på posten en dag.
Jaja, jag har iallafall haft en härlig dag. Solen sken större delen av dagen men det är ingen direkt sommarvärme tyvärr.
Kl 18 kom min syster med familj, bror med fru och min pappa. Jag bjöd på minibaguetter med olika pålägg. Sedan blev det kakor med någon form av choklad i. Sedan hade jag beställt tårta från ett bageri i stan och det blev en blåbärsmoussetårta. Mycket god! Jag är ingen större fantast av sockerkakstårtor så det var inget alternativ denna dag. Fick jättefina pärlor från syster och en flaska amaronevin från bror. Mycket trevliga presenter :) Tack så mycket!
Nä, nu är det dax för finalen på Project Runway.

Inga kommentarer: