torsdag 14 maj 2009

Återkoppling

Jag skrev sist att jag skulle återkomma om vad jag tyckte om Lush produkterna jag köpte. Sen sist så har jag även inhandlat ett balsam därifrån. Och jag kan bara säga att jag fullkomligt älskar deras produkter. Mitt hår är så lent och vilken lyster. Ja, alltså kan jag bara prata gott om produkterna hitills. Och doften gör ju inte saken sämre. Så fler produkter kommer inhandlas så snart plånboken tillåter det :)
Ja, annars har tiden rusat på. I tisdags var jag på bio och såg "The reader" med Kate Winslet. Den var bra men jag trodde den skulle vara bättre och mer gripande.
Igår var jag och lite övrig släkt och firade min kusin som fyllde 18 år. Hon fick ett par örhängen i silver och gammelrosa sötvattenspärlor från mitt märke KarMa Design. Vi fick smörgåstårta (både varm och kall) och till kaffet serverades en chokladtryffeltårta. Kika in på min matblogg www.matmedkarro.blogspot.com så får ni se lite foton.
Nu har jag precis varit ute på en timmas promenad och nu sätta mig och titta på min favoritkriminalserie Criminal Minds.
Trevlig kväll!!

Inga kommentarer: