söndag 3 maj 2009

Helg med mycket sooool

I torsdags bestämde jag mig för att följa med mina föräldrar till sommarstugan på fredagen och vara där till igår lördag. Det skulle bli kanonfint väder och då ville jag passa på att vara ute. Det var mycket folk på landet. Roligt. Jag har suttit och solat och fått en fin solbränna såhär i början av maj. Det är så fint när blommor och allt det gröna börjar titta fram.

Vi har haft det bra på landet. Jag har även gjort ett armband som jag har haft i tankarna ett längre tag. Jag kom hem igen igår och det blev en lugn hemmakväll med robinson.
Idag har jag varit nere på stan och lämnat in min deklaration och sen har jag shoppat lite lite :)
Nu har vi en full arbetsvecka framför oss och jag har inte så mycket inbokat förutom ett Body Pump pass och en tapasmiddag med en vän. Jag hoppas ni alla har haft en skön helg och fått njuta av solen.

2 kommentarer:

Cissi sa...

Men Karro, när ska du börja deklarera på nätet :-)? Fin blombild. Kram.

Karro sa...

Mmm, jag vet. Har inte tagit mig tid att skaffa e-legitimation men såg först i onsdags att jag inte kunde skicka in via telefon eller sms som jag brukar så det blev lite kort om tid. Men jag ska skaffa det till nästa år :) Kram