söndag 24 maj 2009

Långledig

Söndag... och sista dagen på denna långledighet. Tog semester i fredags så jag har varit ledig 4 dagar. Så otroligt skönt. I torsdags åkte jag till mina föräldrar. Det var det full rulle med tvättning och målning av huset. Blev kvar där hela dagen och åkte hem vid 22.


I fredags vakna jag för ovanlighetens skull innan nio och då drog jag på mig träningskläderna och stack iväg till gymmet. Det var jag och pensionärerna där, haha. När jag kom hem så var det bara att ta tag i städningen. Såg ut som ett bombnedslag hemma. Lördagen fortsatte i städningens tecken och det plockades här och där. Varför ska man samla på sig så mycket för?
Kvällen tillbringades i soffan med att titta på Robinson och sen några avsnitt på min Criminal Minds box.
Idag stack jag iväg och simma på förmiddagen. Det blev 1000 m och jag är väldigt nöjd. Men jisses va tung jag var i kroppen när jag gick upp ur bassängen och jag var helt mör.
Har även bakat några kakor i dag. Det var gott men tror nästan smeten var godare, hihi.
Imorgon börjar man jobba igen och så är det Body Pump imorgon kväll. Det är så kul.
Armbandet och örhängena gjorde jag förra söndagen. Jättesnygga till sommaren.

2 kommentarer:

Cissi sa...

Jag är impad att du har kommit igång med träningen. Själv har jag så svårt att prioritera det bland allt man måste och sen vill göra. Det blev inget Torekällberget i helgen. Jag hade tänkt åka lördag förmiddag men det regnade så mycket då så det får bli någon annan gång.

Karro sa...

Nä, vädret i helgen har varit så blandat att det har regnat och varit sol om vartannat så det är svårt att komma iväg då risken finns att en skur kommer. Men det kommer fler tillfällen :)