tisdag 15 september 2009

Pocket & Prassel Paket 1


Igår fick jag avin att ett pocket & prassel paket fanns att hämta ut. Men jag kom hem så pass sent att det fick vänta till idag då jag kunde hämta ut det.
Jag kände mig som en liten flicka på julafton, var så spänd och nyfiken på vad jag skulle få :)
Och jag är sååå nöjd över paketet :) Det var mer än jag hade väntat mig.
Jag fick boken Nattfåk av Johan Theorin. Den har jag stått och kikat på några gånger så det var jättekul att jag fick den, ska börja läsa den så fort min nuvarande bok är utläst.
Sedan fick jag 2 påsar Gott & Blandat, mmmm...smaskigt.
Sen fick jag masala chai-te. Jag är väldigt förtjust i just chai-te så det var ett bra val.
Fick även en liten kylskåpsmagnet där budskapet passar vääääldigt bra in, hm :)
Och till sist ett personligt skrivet kort från min bokvän.
Tack snälla hemliga bokvän för ett kanonpaket, ser verkligen fram emot att krypa upp i soffan och inta boken och allt gott.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va kul att du gillade det. Är själv väldigt förtjust i chaite. Jag får se vad jag kan fixa ihop till nästa paket ;-)

Karro sa...

Det ser jag fram emot. Det ska bli spännande :)