onsdag 2 september 2009

Trevliga middagar

Idag kom min bror och hans fru på middag. Så jag skyndade mig hem och lagade en marockansk kycklinggryta. Receptet finns på min matblogg . Min bror behövde komma för han ville låna fler böcker av mig av Lee Child :) Sen fikade vi och då hade jag köpt en brownielängd på 7 eleven som är supergod. Det var ett jättetrevligt besök och jag tackar för blomman och ljusen.
Imorgon blir det även en trevlig middag. Ska gå ut och äta med några kompisar från jobbet och nu har alla lyckats ena om en dag då alla kan. Så bord är bokat på Texas Long Horn så det ska bli supersmarrigt. Börjar redan bli sugen...
Idag gick även ett paket iväg till min bokvän. Ska bli spännande att se vad den personen tycker om innehållet.
Åh, idag hitta jag en väska jag gilla. Den är nedsatt till 50 % så jag är rejält sugen. Mmm, vi får se.

Inga kommentarer: