torsdag 24 september 2009

Slapparkväll

Finns det nåt härligare än att bara ha en kväll hemma och bara få ta det lugnt och skönt? Idag kände jag verkligen bara för att lägga mig i soffan med filt och lite te och sen läsa. Jag har två nya mattidningar som jag ska läsa. Åh, jag älskar verkligen mattidningar. Jag har kopiösa mängder hemma. Så tidningarna som gäller ikväll är "Laga Lätt" och "Elle mat & vin". Den senaste veckan har jag läst väldigt mycket. Jag har läst "Ok, amen", "Nattfåk", Alisons historia" och nu håller jag på med "I de lugnaste vatten" av Viveca Steen. Måste ta och uppdatera min boklista känner jag. Har även passat på och lånat lite böcker av syrran så nu har jag några på hög. Kul!
Kl 21 ikväll sitter jag och tittar på Criminal Minds. Älskar den serien. Har både säsong 1 & 2 på box hemma. Så det känns som det kommer bli en härlig kväll.

Inga kommentarer: