tisdag 23 september 2008

Morgondagen redan idag?

Okej att tiden går ruskigt fort men så här fort behöver väl den inte gå?
När jag sitter på bussen så ligger SP Posten på sätet bredvid. Jag tar och tittar på den och fastnar på datumet. Det står onsdagen den 24 september 2008 på den. Jag funderar en kort sekund och inser att det är ju imorgon. Nu kommer ju SP Posten ut två gånger i veckan men man skickar väl inte ut en tidning en dag tidigare än vad som står på tidningens framsida? Jag sa senast igår att jag gärna skulle vilja ha några fler timmar per dygn för att få allt att gå ihop men istället så verkar det gå åt andra hållet, har 6 timmar kvar av dygnet när jag ser att morgondagens tidning är ute. Nu går det åt fel håll. Vart ska det här sluta? Snart ser jag väl SP Postens fredagstidning ute redan imorgon.

Inga kommentarer: