måndag 8 september 2008

SPA, god mat, träning och scones

I fredags eftermiddag var mamma och jag på SPA. Jättetrevligt och härligt. Vi var där ca 1½ timma innan våra behandlingar för att hinna bubbla och relaxa lite. Det som var lite kul var att det var fler män än kvinnor där, dock ett jobbgäng bla men ändå. Sen fick jag njuta av en 50 minuters ansiktsbehandling. Åh, det var så härligt. Var len som en barnrumpa efteråt :)
På kvällen var pappa, mamma och jag på restaurang Melton´s och åt 3 rätters. Det var toast skagen, fläskfilé Oscar och sen avslutningsvis två sorters sorbet. Mycket gott! I lördags var jag och träna på förmiddagen och sen hade jag bara en lugn och skön lördag. Söndagen började trevligt. Min kära vän Matilda kom över på förmiddagen för en scones frukost bestående av scones (självklart), lemoncurd, cream cheese, tropisk juice och te. Mycket kul att få träffa henne och umgås. På kvällen gjorde jag lasagne som jag har längtat länge efter. När jag hade ätit så prata jag med min mamma och de hade precis kommit hem från landet och hade inte ätit på hela dan så när de fick höra att jag hade lasagne varm så åkte de in och åt hos mig. De tog även med sig äppelkaka till efterrätt. När de åkte gjorde jag klart ett par örhängen.

Inga kommentarer: