tisdag 25 november 2008

Krukor

Idag har det varit en lång dag. Tisdagar är den värsta dagen i veckan tycker jag.
Det är en helt meningslös dag så jag är glad att den är över. Det enda positiva med denna dag är att lönen kom :) Det är alltid trevligt. Då kan man gå ut i affärerna och känna att det är kul att hitta nåt att shoppa. Igår hitta jag såna fina blomkrukor så jag fastna för dem rejält så idag inhandlades det två mindre och en större kruka. Det är glasmosaik och tänk bara vad fint det kommer bli när det står ljusstakar eller annat ljus bredvid som speglar sig. Får inte fram den fina lystern i bilden ovan tyvärr. Men ger er nya bilder när jag har fixat iordning som jag hade tänkt. Tänkte fixa i vardagsrumsfönstret till helgen så det blir fint. Min far ringde även idag och stod i ljusaffären och köpte ljusstakar till mig som jag har sett ut men inte har möjlighet att åka och handla innan affären stänger. Så det var väldigt snällt. Var även inne en snabbis på panduro men det var alldeles för lång kö för att jag tänkte ställa mig där och filosofera. Så det får kanske bli imorrn istället. Letade även efter ett par svarta pumps men icke hitta jag några såna till ett bra pris. Men jag var ju bara i en affär också. Näe, nu ska jag gå och sussa. Höres imorrn kväll igen men då sitter jag inte hemma :)

Inga kommentarer: