lördag 22 november 2008

Vilodag

Idag har jag verkligen inte gjort någonting. Jag har mest bara legat i soffan och slötittat på tv. Jag har inte haft någon ork för nåt, hela kroppen är så trött. Den här veckan har varit tung. Jag har varit så stressad så jag nu fick lov att tänka på mig själv i första hand och bara vila så kroppen återhämtar sig.
I veckan har jag annars varit på italienskakurs och i torsdags var jag på skatteverket för 2,5 timmas info om skatter och moms för den enskilda firman. Nyttig info men jag känner mig förvirrad. Inte lätt att ta in alla dessa saker. Men det kommer så småningom. Det är jättekul iallfall att ha en egen firma. Det känns så seriöst på nåt sätt.
Nu ska jag gå och handla lite så jag kan göra fläskfilé med kronärtskockor till middag och lite vin till det :) Inte illa.

Inga kommentarer: