lördag 1 november 2008

Två födelsedagsfiranden

Om 3½ timma ska jag möta upp släkt och vänner till familjen på restaurang Melton i Södertälje där vi ska fira att min pappa fyller 60 år på tisdag och min morbror som fyllde 50 år i våras. Vi ska äta gott och ha jättetrevligt. Sedan fortsätter firandet hemma hos mina föräldrar där det bjuds på tårta och annat gott. Jag har gjort en kladdkaka dagen till ära. Det ska bli jättekul att träffa alla. Vad jag och mina syskon ska ge i present till dem får ni veta senare.
Jag har fortfarande inte bestämt kvällens outfit, men det lutar åt en ny svart kjol jag köpte i veckan med en rosalila topp och en svart kofta till och sen svarta stövletter :)
Nu är nästa frågetecken, vad ska jag ha för smycken till? Hjälp... Jag vet att när jag träffar människor som vet att jag gör smycken så är det bland annat det första de tittar på när de träffar mig och nu känner jag att jag måste ha nåt nytt. Hm, undrar om jag hinner göra nåt fint på ca 3 timmar? Måste kolla vad jag har för material och om jag kan sno ihop nåt snyggt men enkelt. Att jag måste ha mina egna smycken en sån här dag är ju bara självklart.
Imorrn får ni höra hur kvällen har varit.

1 kommentar:

Pink Champagne sa...

Du får hälsa och gratulera far från mig, hoppas du får kul.. Kram