söndag 23 augusti 2009

Frågeformulär - Pocket & Prassel 3.0

Nu har vi fått besked om vilka vi ska skicka våra paket till. Jättespännande är det. Nedan är ett formulär som vi ska fylla i så den person som ska skicka till mig vet lite mer om vad jag gillar och inte gillar.

Angående böcker:

Favoritgenre?
Deckare, romaner och faktaböcker
Favortiförfattare? (Saknas somliga titlar i samlingen eller har du allt?) Favoritförfattaren är Lee Child och där har jag alla böcker
Genre eller författare som du är nyfiken på? Är nyfiken på Dennis Lehane's böcker
Genre eller författare som undviks på liv och död? Ja, fantasy och sciene fiction
Läser du på andra språk än svenska? Engelska
Har du någonstans listat böcker som du äger/har läst? Tyvärr inte :(
Hur resonerar du kring att få/ge begagnade böcker? Så länge de är i rätt bra skick så är det helt ok.

Angående prassel:

Eventuella allergier?
Nej, inga
Favoritgodis? Choklad och Jelly Beans
Naturgodis - ätbart eller oätligt? Jättegott
Favoritsnacks? Choklad och kakor
Kaffe eller te? Vilken smak? Jag är både te- och kaffedrickare. Svart te är favoriten men dricker allt.
Kryddar helst med? Starka och smakrika kryddor
Vad tycker du verkligen inte om? Jag kan faktiskt inte komma på nåt jag verkligen inte tycker om.

Inga kommentarer: