söndag 9 augusti 2009

Slut på semestern

Då var det söndagskväll och imorrn börjar man jobba igen. Tänk att 4 veckor går så fort. Tyckte inte det var så länge sen jag gick på semester. Men det har varit så skönt. Har inte alls varit så mycket regn som alla klagar på. Alltså har jag väl varit på bra ställen :)
I fredags var jag på Torekällberget med min syster och familj. Det var väldigt mysigt att gå runt där och titta på djuren och äta lite lunch. Senare den eftermiddagen åkte jag till landet med mina föräldrar. Vädret har hela helgen varit kanon. Jag tog även årets första dopp igår i vår lilla sjö på landet. Kan inte påstå att det var så skönt de första minutrarna men sen blev det bättre så man kunde vara i en stund. Idag har mina föräldrar bröllopsdag men den fira vi igår kväll istället med god mat ihop med min morbror och fru samt min bror och fru så det var mycket trevligt. Idag innan vi åkte hem från landet så tog vi en sväng "förbi" brorsan och tog en fika på deras balkong. Nu ska jag ta och sätta mig i soffan och läsa lite i min bok som är så bra innan det är dags att krypa till sängs.

Inga kommentarer: