lördag 24 januari 2009

Grått, grått och blått

Fy, va hemskt det är att vakna en lördag så här och när man tittar ut så är det bara så otroligt trist väder. Det är ju så grått det bara kan bli. Det är rena skridskobanan på vägarna också så ut vill man inte heller. Näe, har lust att lägga mig i sängen och läsa en bok och slippa titta ut. Men istället ska jag ta tillfället i akt att fortsätta med mitt halsband med de blåa pärlorna. Jag vet inte riktigt hur slutdesignen ska bli men jag får sitta här och fundera och knåpa så blir det nog bra tillslut.
Igår var det löning och jag passade på att shoppa lite. Köpte två par sandaler till sommaren och det är fotriktiga sandaler så de är jättesköna att gå i. Jag tyckte jag gjorde att bra kap då de nu kostade 200 kr/st istället för 750 kr/st som de har kostat. Det känns bra och kul sen när sommaren kommer och man hittar sina nyinköpta skor :)

Inga kommentarer: