fredag 16 januari 2009

Hudvårdsparty

I tisdags kväll var jag på hudvårdsparty. Väldigt trevligt. Det är andra gången jag är på det men det här var andra produkter. Dessa produkter innehöll Aloe Vera som är väldigt bra för hy och mående. Först blev vi bjudna på en drink med Aloe Vera i och information om företaget.
Därefter fick vi sätta oss till bords där det var uppdukat med en varsin spegel och lite olika produkter så vi kunde göra en ansiktsbehandling på oss själva. Det var väldigt skönt och man var len som en barnrumpa efteråt :)
Sen var det dax att beställa om man ville det. Jag ville men jag ville ha så mycket men då blev det så dyrt på en gång så jag passade på att ta en kombinerad dag- och nattkräm och sen drycken Aloe Vera som man ska dricka 4 msk per dag. Få se om man känner nån skillnad sen om man mår bättre.
Efter det bjöd värdinnan på fika och det var väldigt gott och trevligt.
Kom hem runt halv elva och då var jag jättetrött så det var bara att gå till sängs för att orka med resten av veckan.

Inga kommentarer: