söndag 25 januari 2009

Sköna söndag

Idag har jag varit ute hos mina föräldrar och slappat :)
Skulle bland annat laga ett halsband men när jag sätter mig och ska fixa det så har jag glömt att ta med det viktigaste materialet. Hade en hel låda med mig med material och verktyg och det är så typiskt. Vad less man blir. Men jag tog och fixade det när jag kom hem istället. Men när jag inte hade det jag behövde så satte jag mig och började knåpa på ett nytt halsband. Det är i vita sötvattenspärlor och bergskristall. Igår blev jag även klar med mitt halsband i blåa sötvattenspärlor. Och båda halsbanden är i silver 925.
Min mamma fixade iordning kålpudding till middag men för dottern som inte gillar det så fick jag äta rester från gårdagens middag och det var inte illa det. Det var rotfruktsmos med pannbiffar, bacon och lök. Det var jättegott och luktade bättre än kålen iaf, haha. Sorry mamma!
Men jag smakade en liten, liten portion av kålpuddingen men det var fortfarande ingen höjdare så jag håller mig ifrån det ett tag till.
Nu är snart helgen över och vi blickar framåt mot en ny vecka. Imorgon efter jobbet ska jag köra ett Body Pump pass och det ska bli kul. Jag gillar det väldigt mycket men den träningsvärken som kommer sen hade jag gärna avstått ifrån.

Inga kommentarer: