söndag 11 januari 2009

Händelsefattig vecka

Har inte skrivit nåt på en vecka. Men det har inte hänt så mycket. Jag fick tillbaka min förkylning förra helgen så måndag och tisdag var jag bara hemma och kurerade mig. Min hosta var inte att leka med och snuvig blev jag igen.
I onsdags började jag jobba och det var väldigt seegt att komma igång igen efter 2 veckors ledighet. Men som tur var så var det lugnt på jobbet så det blev en mjukstart med 3 arbetsdagar.
I helgen har jag bara tagit det lugnt. Har varit så trött. Har gått promenad, gjorde ett smycke som jag hade på beställning och sen har jag varit ute hos mina föräldrar och hälsat på.
Imorgon är det dax att jobba igen och nu är det full vecka så det kommer nog bli en låång vecka. Men på tisdag ska jag på hudvårdsparty så det ser jag fram emot. Förhoppningsvis mår jag bättre så jag kan komma igång och träna också.

Inga kommentarer: