tisdag 23 december 2008

Dan före dopparedan

Nu är det sista dagen på jobbet innan jul. Sen är jag långledig fram till den 7 januari. Såå otroligt skönt. Idag jobbar vi bara halvdag oxå så det är väldigt trevligt. Sen ska jag ut på stan med alla andra människor och göra mina sista inköp. Att man inte lär sig att man ska vara ute i god tid.
I söndags kom pappa med granen så nu känns det juligt hemma. Mysigt.
Min förkylning är bättre så nu kan jag både känna lukt och smak men inte helt till fullo ännu men det gör inget, bara jag känner lite så är jag glad.
Imorgon bitti åker jag ut till Enhörna till mina föräldrar där vi ska fira julen. Senare kommer syster med familj, bror med fru, mormor, morbror, morbror med sambo så vi blir 12 st.
Jag längtar till julmaten, det är så gott och speciellt när man inte har ätit nåt av det ännu som t ex julbord etc.
Nu till mitt i-landsproblem. Jag vet bara till hälften vad jag ska ha på mig imorrn. Det enda som jag inte vet är överdelen. Men jag kanske hittar nåt fint på stan idag eller nåt i garderoben :)
Ikväll blir det en myskväll hemma med glögg, juklappsinslagning osv.

Inga kommentarer: