tisdag 2 december 2008

Italienska avslutning & nya smycken


Igår var det avslutning på italienskan. Tänk att 10 gånger går så fort. Jag känner mig lite allmänt förvirrad nu bara. Eftersom vi bara har varit 2 personer på lektionerna så har vi kunnat bestämma mycket själva och vi har gått fort fram så nu känns det som det är lite för mycket som trängs på liten yta men får försöka sitta lite på egen hand nu så jag kommer in i allt.
När jag kom hem igår så tittade jag på "Färjan" och sen var det julshow på tv med Shirley Clamp, Sanna Nielsen och Sonya Aldén och det var jättefin show och medans jag hade det på så gjorde jag klart ett par smycken. Det är i guldförgyllt och med rökkvarts. Så fina. Vill ha :) Men på söndag har jag smyckesparty så jag behöver få till lite tills dess.

Inga kommentarer: