onsdag 31 december 2008

Ännu mera shopping

Igår var mamma och jag på stan. Mamma ville in i en skoaffär och titta och jag har aldrig varit inne där nångång. Mamma provade ett par skor medans jag gick runt och tittade. Det var inte mina typ av skor men så hitta jag ett par jättefina stövlar på rean. Och de fanns i min storlek så jag provade dem och var helt såld på dem sen. De var otroligt sköna och så snygga på. Jag som nästan jämt går runt i kjol nu för tiden så passa de ju perfekt. Men det sista jag behövde var ju ett par stövlar då jag redan har ett par stycken som jag har shoppat i höst. Men hur kan man motstå när man hittar på rea och är otroligt sköna och snygga? Nä, det går ju lixom inte. Till och med mamma tyckte de var snygga och tyckte jag gjorde ett bra köp :)
Mamma hittade också lite på rean. Sedan åkte vi ut till Enhörna och fikade och sedan kom pappa hem och vi hade en trevlig kväll ihop.

Inga kommentarer: