måndag 8 december 2008

Smyckesparty

Igår var det en massa fixande inför smyckespartyt. Det tar tid att sätta priser på allt, skriva prislappar och lägga ut allt någorlunda snyggt. Och jag är alltid ute i sista minuten och tänker att det inte tar så lång tid som det egentligen gör. Men bra blev det tillslut iallafall. Det enda som jag blev besviken på är att jag bjöd runt 30-40 pers men bara 7 st dök upp. Jag trodde ärligt talat att fler tänkte komma och var intresserade men det verkade som jag tog fel tid på året. Men trodde folk ville köpa juklappar. Det var jättetrevligt med de som dök upp. Jag fick lite sålt och även ett par beställningar :)
Sedan bjöd jag på kaffe, glögg, saffranslängd och pepparkakor.
Vi får se om det blir ett öppet hus i mars istället då det är mer en passande tid samt inget annat den tiden.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Ville bara skriva och tacka för ett jättetrevligt och mysigt litet party.
Jag ser fram emot när mitt beställda halsband är färdigt. Men känn ingen strss, det är absolut ingen brådska.
Julkram från Ulrika