måndag 29 december 2008

Nyfriserad


Vad tycker ni?
Idag kl 9 var jag hos frisören. Hade inte så stor koll på vad jag ville göra så de fick rätt mycket fria händer. Det enda jag sa var att det skulle klippas till axlarna ungefär. Nu är jag kortklippt, känns jättekonstigt att inte ha mitt långa hår. Men det tar ett tag innan man vänjer sig. Jag fick slingor i två olika ljusa nyanser så mitt hår blev ljust och fint. Efter 2 timmar var jag klar och när jag kom hem så rufsa jag om håret så det blev som jag ville ha det. Frisörerna älskar ju att föna upp allt och tupera håret så jag kände inte igen mig riktigt så jag trivdes inte i det men bara man får platta till det lite och fixa själv så blir det mycket bättre :)

1 kommentar:

Pink Champagne sa...

Supersnyggt ;)
Gott Nytt År på dig också.. Kram